Arjen Iloja blogista löytyi minulle tunnustus!

 

Suuret kiitokset tästä, olen oikein otettu!

 

Tarkoituksena on tunnustaa 7 asiaa ja jakaa tunnustus 7 blogiin.

Tässä minun tunnustukset:

1. Aina on joku projekti kesken.

2. Rakastan salmiakkia.

3. Päiväunet ovat parasta mitä tiedän!

4. Olen aamun virkku, Illan torkku.

5. Haaveissa pitkä loma Espanjassa.

6. Lempiruokani on uunimakkara.

7. Olen Onnellinen!

 

Omat tunnustukseni lähtevät: Höntän näperrykset, Katiskattaren keittiö, Mansikkamäki, Makuhetkiä, Rakkaudesta ruokaan, Sufferiinan salonki ja Herkkukirppu - blogeihin  

 

Olemme siis palailleet hiihtolomalta. Loma oli onnistunut vaikka pakkasta olikin ihan liikaa ja ainahan se loma tuppaa menemään liian nopeasti... Viikonloppuna juhlimme nuoremma likan synttäreitä, joten kakun kuvatuksia luvassa siis! Aurinkoista viikkoa :)